Oğlum yakında 10 aylık olacak. Sorunum şu ki babasını, babaannesini, dedelerini, anneannesini görünce heyecandan ölüyor. İnsanların üstüne atlayacak neredeyse. Yere koydukları an paçalarına yapışarak onlara gidiyor. Ben çağırıyorum bana emekleyerek gelmiyor aksine benden zıt yöne kaçıyor. Galiba deliriyorum. O böyle yaptıkça İnsanların içinde anam da anam desin benden başka kimselere gitmesin yapış yapış olalım istiyorum. Kimseyle görüştürmeyeceğim yakında.😅😅 Bu durumun nolur geçici olduğunu söyleyin.🥲