Merhaba kızım şuan 3 aylık ve şubatta işe başlamam gerekiyor ama kızım emmeye çok düşkün sürekli memede kalmak istiyor başka türlü sakinleşmiyor zaten sabahtan akşama kadar kucakta sürekli ağlayan bir bebişim var benim yaşadığım durumu yaşayan varmı şimdi ben gidince nasıl olcak alışabilicek mi çok üzülüyorum endişeliyim