minnosonnesi Bebeğim hep uyuyarak emdi. Şimdi emzirmeyi kesiyorum. Önce 3 gün sabah emzirmeyip gece emzirmeye devam edicem. 3 gün sonra geceyi de bıraktiracam. Çok zor süreç 1. Gündeyim daha. Tavsiyeleriniz nedir. Anane uyutmaya çalışıyor şu an