Newmomm345 pompa ve emzige gerek yok, bebek emdikçe sütü getirecek. Yenidoğan bebeklere zaten emzik olmaz her ağladığında emzirilmesi gerekir.
Doğum yapar yapmaz süt gelmezse mecbur mama takbiyesi yapılır bu yüzden biberon lazim ama hastanede tedarik ediliyor mu bilmiyorum ben yurtdışında doğum yaptım. Kendiliğinden biberonlu mama vermişlerdi oğluma, gene de emzirdim üçüncü gün sütüm geldi
Lanolin krem mutlaka alin meme uçları için, göğüs pedi alın,bir de ekstradan yastık lazım olmuştu bana onu hatırlatıyorum