Şimdi çok garip bir olayın içindeyiz ve ne yapacağımı şaşırdım açıkçası. 20 temmuzda kiraya girdik ve girdiğimiz zaman 4bindi. Neyse ev sahibi Almanya’da oldugu için guvendigi birine evi teslim etmiş. Buda bizim üst komsumuz. Bunlar eşime ev sahibi geldiği zaman burda 3 4 yıl oturduğunuzu söyleyin demiş eşimde ev sahibine böyle demiş. Ve niye böyle demiş sebebini asla bilmiyorum. Şimdi daha 1 yıl dolmadan zam geldi kira oldu 9bin. Dedim daha bizim bir yilimiz dolmadı nasıl bu kadar zam yapabiliyorlar. Hatta onların eline fırsat verdik 3 4 yıl oturuyriuz demek çok rahatça zam yapabilirler demek. İşin icinden çıkamadım ne yapacağımı şaşırdım