4ay 10 günlük bir kızım var ben bebeğim kucağımdayken yada ailem başkasi kucağına aldığında çay ve sıcak şeyler icmelerine karşıyım direk alıyorum ellerinden korkuyorum çünkü Allah vermesin nazar var bide şimdi hareketli sıcak şeylerin dökülmesi olağan bişi gibi görüyorum ne olur ne olmaz ya ben dayanamam onu gectim daha minik o nasıl dayansın öyle bişi olsa diye düşünüyorum sizde de böyle farklı takıntılar var mı