hunggr ben vileda üçgen başlıklı olan modelini kullanıyorum 3 senedir ama çok uygun fiyatlı değil arkadaşım mop kullanıyor o daha uygun fiyatlı hatta uç kısmına sleepy temizlik bezlerinden takıyor ne kadar temiz olur bilmiyorum ama yine de elle silmek gibisi yok kızımın odasını haftada bir elimle silerim ya da temzilik için gelen ablaya sildiririm onun dışında hep vileda kullanıyorum memnunum