Merhaba Bizd e bugün olduk 4. Ay aşımızı . Önceki aşılarımızda hiç sorun yaşamamıştık . Bunda 38 e kadar ateş-i yükseldi calpol verdim düşmedi 38.2 oldu bende suya tutmak istedim bacaklarını kollarini . Sin anca fatk ettim asi yeri suya degdi hemen cektim . Sorun olurmu arkadaşlar .