Bebeğim 4,5aylık. Bestiron kullanıyoruz daha doğrusu kullanamıyoruz sürekli yüzünü ekşitiyor, elimde bir şey görünce ağzını kapatıyor elime vuruyor kaçmaya çalışıyor🫠 kaşıkla, damlalıkla,normal enjektörle ve vitamin enjektörü denen saçma bi enjektörle vermeyi denedim.hepsi fiyasko. Emzik emerken yandan sıkmayı denedim yüzünü ekşitip tükürüp atıyor. D vit hoşlanmaz ama alırdı artık irrite oldu d vit almayı da reddediyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Önerisi olan var mı 🫠 başka damla mı denemeliyim ?