Furkansmomy bebeklerin el ve ayak üşümeleri zaman zaman normaldir ben bebeğimi hep ılık tutuyorum bizimki sıcağı sevmiyor çünkü ve kafası terlediği an üstünde inceltme yapıyorum varsa yelek hırka çıkarıyorum çünkü bebeklerde ilk kafa terliyor sonra vücut terliyor o terleme vücuda inerse komple zıbına kadar kıyafet değiştiriyorum hasta olma ihtimalleri artıyor şükür bir kere bile doktor yüzü görmedik o kadr hasta insan girdi çıktı evimize birde şuan kızım 6 buçuk aylık el ayak üşümesi için gene doktorada sor bazı bebeklerde kansızlıktanda oluyormuş benim bebişin yüzüde üşür mesela onada normal dedi doktor ve bebeğin kendisinin üşüyüp üşümediğini ensesinden anlayabiliyormuşuz ensesi vücut ısısnı veriyor ış bize bilgin olsun canm