Bizde salgindan nasibimizi aldık .bebeğim hafta başından beri hasta ateşli dün doktora goturduk boğaz enfeksiyonu olmuş dedi .agumentin antibiyotik verdi onu kullaniyoruz ancak ateşi hala yüksek 38 lerde ara ara düşüyor sonra yeniden yükseliyor . Yutkunamiyot ,hapsiriyor ve sesi gitti .. mız mız ve ağlama halinde genel durumu :( . Ek gıda hiç yemiyor bende zorlamiyorum sadece beni emiyor . Bu süreçte bizim gibi olan varsa dogsl yöntemler ile iyileşmesine yardımcı olmak için. Neler yaptınız ? Neler tavsiye edersiniz.