Otizm den suphelenmiyorum çünkü gayet akıllı zeki bi çocuk yaptıkları hareketleri ile bizi çok şaşırtıyor 🙏 sadece konuşmuyor komut alıyor al ver yapıyor telefonumu ver dediğimde alır getirir önce kulağına götürür alo yapar sonra bana verir oyuncak peluş hayvanlarını tanır ismini demese de tanıyor aslanini getir dediğimde alır getirir ayicigini veya köpeğini ver dediğimde getirir tanıyor hayvanları pelus oyuncakları ni öper cici yapar, bici bici yapalım mı dediğimde gider banyo nün ışığını açar kapısını açıp kuvvetini eline alır beni bekler dışarı çıkalım mı dediğimde önce ayakkabısını alır sonra gider montunu şapkasını alır getirir ayakkabisinin cirtcirtlarini açar giymeye çalışır, adiyla seslendiğim de bakar ,
Kendi yaşıtları ile oynamıyor Oda çevremdeki oğlumla yaşıt olan çocuklara bakıyorum onlarda tek takılıyor burda da bi kac defa sordum 2 yaştan önce oyun kurma başka çocuklarla oynama olmaz diye demişlerdi işte tek sorunumuz konusmuyor tv vardı hayatimizda ama yaklaşık 3,4 aydır kestik surekli ilgileniyorum konuşuyorum oyun alanlarina gidiyoruz sürekli ama yok konuşmuyor ha bide işaret parmağını da kullanmıyor bisi istediğinde ayaklarını yere vurarak ellerini çırparak istiyor