Geçen günlerde burda bi post gördüm paraben var sağlık ocaklarında verilen kan damlasında diye bu yüzden sidefer almıştım ama ona da kızımın alerjisi gelişti bu yüzden onu da bıraktım yeni bir damla arayış içerisindeyim doktora gidicm bakalım o ne önerecek