Selam anneler kızım 4 buçuk aylık ve üst damağındaki diş yerleri hafif kabarık ve beyaz sizce diş çıkarmaya başlıyor olabilirmi erken diyor herkes ama neden diş yerleri kabarsın ve beyaz olsun bilmiyorum eli sürekli ağızda sürekli bişeyleri çiğnemek istiyor salya desen zaten çeşme gibi sizce erken çıkarıyor olabilirmi