25bby aslında doktor düşüncesinden ziyade aşının yapılabilme yaş aralığının geniş olmasından kaynaklanıyor. Benim doktorum gibi bir yaş öncesi de korunmasını isteyen doktorlar ve ebeveynler üç doz yoluna gidiyor. Ama yaşını geçtikten sonra tek doz düzenlemesi (markaya göre çift veya) yapabiliyorlar. Hani doktorun rastgele öyle canı istedi meselesi değil aslında..