Arkadaşlar bebegim 5ay 10 günlük geçen ay doktora götürdük menenjit aşısı için ama doktor 1 yasdan sonra yapalm dedi…
Çevremde birçok kişi çocuğuna 4 aylıkken aşısını yaptırdı,bu konu hakkında bilgisi olan var mı, sizce ne yapmalıyım? Başka doktora daha mı götürsem..