flowers2 35 günlük kızım üç gündür emerken memeyle bir kavga halinde. Sütüm geliyor ama ya ıkınıyor, ya ağzının içinde oynuyor ya da biraz emdikten sonra ağlamaya başlıyor. Bu yüzden de çok ememiyor sonra acıkıyor. Bu meme reddi olabilir mi? :(
yeniaday1 flowers2 ben meme reddi hiç emmeyince oluyor diye biliyorum ama belki yanlış biliyorumdur emin değilim