senapulim benim kızım 1 yaşındayken sıralıyordu ama 14 ay 10 günlükken ellerini bırakıp yavaş yavaş yürümeye başladı yani bebekten bebeğe değişiyor,arkadaşımın kızı şuan 15 aylık henüz sıralamıyor yani birden kalkıp yürüyen bebekler de oluyo. Genelde emekleyen bebekler biraz daha geç yürüyormuş öyle duymuştum