Kızlar lohusayken mastit olmamak için ilk günler sağım yapıp buzluğa kaldırıyordum. Şu an 5 buçuk aylığı geçtik 6 aylık olmak üzereyiz, sütüm çok şükür yettiği için hiç buzluktakileri çıkarıp kullanma fırsatı bulamadım. Doktor Osman Gonulal ın tavsiyesiyle 12 ay no-frost ta saklanabiliyor. O yüzden kullanmak için halâ vaktim var ama çok şükür halâ sütüm de var.
Şimdi size sorum ek gıda döneminde bu buzluktaki sütleri değerlendirme yöntemlerini sormak istiyorum. İlk aklıma gelen yoğurt yapmak. Araştırıp onu deneyeceğim ama yoğurt yapmak dışında nasıl değerlendirebilirim var mı önerisi olan?