seda12_ Kızlar bebeğim yeni bir yaşına girdi ve bir yaş kontrolleri esnasında troid değerleri çok düşük geldi yasayab var mı aranızda nasıl Bi yol izlediniz?
mucizeminnosum seda12_ biz yüksekliğini yaşıyoruz 3 ayda bir endokrin kontrolümüz var 3 ay sonra bakıp ilaç mı başlancak karar verilcek