niltiko 1,5 yaştan sesleniyorum hiç bişey emiyorsa bol emzirşn ağrısını biraz hafifletiyor doktorlar da artık bezmiş çıkacak o diş öyle rahatlayacak büyükler de diş ağrısı çekince ne yapsan kesmiyor yada geçici oluyor diyorlar çokda doğru calpol verebilirsiniz aşırı huysuz ve ateş olursa