Kızım doğduğunda 3 890 doğdu çok fazla kilo almıyor sanki şimdi 4 aylık olduk bugün kilomuzu tartıldık aşımızı olduk kıyafeti çok ağır değil de aslında tartılırken bir ceket vardı hafif yünlü bir kazağı vardı kilosu geçen ay 5 200 çıkmıştı bu ay 5 800 çıktı Kıyafetten dolayı 100 gramını çıkardılar 5 700 dediler Ebe normal değerler içinde ama çok minyon dedi Çok almamış kilo dedi sık sık emzirmeye özen gösteriyorum arada da mama veriyorum sadece bir 5 gün falan çok yorgun düştüm uyanamadım gece normalde kucaklayıp emziriyordum geceleri 6-7 saat emme diye oldu Lütfen bu konuda ne işlemeyin rahatsızdım o günlerde gece emziremedim sadece diğer gibi hep bir buçuk iki saat arayla 3 saat arayla emzirdim Sizce çok mu düşük kilosu ne yapmam lazım belki sütün yağsız olabilir o yüzden de olabilir dedi ebe