Usnac1995 Kızlar somon ne kadar kolay pişen bir şeymiş, hemde kılçıksız nerdeyse 😂 oğlum çok seviyor balığı her hafta alıyorum o gün ne pişirsem derdi yok. Bazen buzluğa da atıyorum. Tavsiye ederim denemeyenler için.
ElisaMom_ Usnac1995 afiyetler olsun,valla bende kızıma bütün balıkları denedim sevmedi ama somonu çok severek yedi bende her hafta almaya çalışıyorum😍
Usnac1995 Soldansoldangeliyorlar somonun üzerine biraz yağ biraz tuz döküyorum arkalı önlü. Sonra teflon tavaya alıyorum altını kısıyorum biraz. Her iki tarafını da 5 dk pişiriyorum 😍
mobesebesir Usnac1995 oğluma palamut Hamsi vs yediremiyoruz balik tadını aldığı an tükürüyor. Eşim somon daha güzel et gibi onu yer dedi gerçekten öyle mi yoksa o kadar para vermek istemiyorum bide yemezse. Geçen yanlış okumadiysam kilosu 390 di
Kumpr mobesebesir evett benim ikizlerim de sadece somon yiyorlar 😂 levrek vs denedik ama yemediler kedilere verdim bende 😂
Usnac1995 mobesebesir canım benim oğlum her balığı seviyor ama bu biraz farklı cidden daha et gibi yumuşacık oluyor. Ben balıkçı ya da pazardan bir dilin alıyorum. Aldığım dilimler hep 50-55 yl oluyor yani çokta pahalı değil. Bir dilim alıp deneyebilirsin o yemezse sen yersin 😍 kilosu 300 bizim buralarda
ikitosbikannesi Usnac1995 benim oğlum da çok seviyor ama ben bir öğünlük olacak şekilde porsiyon yapıyorum 😊
Usnac1995 ikitosbikannesi dilimi de mi ayırıyorsunuz. Benimde oğlum bir dilimin yarısını yiyor gerisini ben kalmasın diye yiyorum 😂 olmadı bende yarısını buzluğa atayım
mobesebesir Usnac1995 deneyim Bi yeter ki o yesin kilosu kaç olursa aliriz da balığı alınca o tepkisini görmek dellendiriyor oturup ağlıyor bide
Derya0655 Usnac1995 oğlum da uskumru hamsi denedim sevmedi. Ama somona bayılıyor. Ben haftada 2 veriyorum 😂
Barbekusos Usnac1995 kesinlikle katılıyorum. Ve herkese tavsiyemdir arkadaşlar balikye.com ince dilim somon, şiş somon vs şeklinde de satıyor. 3 kez siparis verdim balıklar da taze. Bazen ciddi indirimler de oluyor
Barbekusos Usnac1995 Cook taze. Kendim az çok anlarım balıktan ama esim otel şefi o tadına bakıp taze balık dediyse benim için tamamdir. Her yerden balik aldırmaz. Indirimlerine bir bakın. Norveç dilim somon almıştım en son dilimi 85 tlye geliyordu.
UcuBulunamayanBant Usnac1995 evet onceden cok guzel yerdi cupra levrek vs ama suan hicbirini yemiyor 2bucuk yasinda suan da sadece et ve tavuk yiyor. Tavuk yemekten gidaklicaz yakinda🤣
Usnac1995 mobesebesir ay damak zevki diye bir şey var cidden. Sevmiyorsa da zorlamayın biraz zaman geçince tekrar denersiniz. Benim de oğlum bazı şeyleri asla ağzına sürmez mesela. Yetişkinler gibi bebişler de damak zevkleri farklı