Gencanne2 O1Anne benim oğlumun severek yediği tek şey. Ama bişeyle karışınca yemiyor direk açıp tabağa koyuyorum kaşıklıyor ordan
mucizeminnosum O1Anne bebeklere verilmesi tavsiye edilmiyor bebeklere yüzey balıkları verilmesi gerekiyor araştırıp o balıklardan verseniz daha yararlı olur yarar sağlıyım derken ağır metal yüklemeyin bebeğinize doktorlar tavsiye etmiyor çünkü
mervemir- O1Anne oğluma hiç yedirmedim tavsiye edilmiyor diye biliyorum ama ben kendimize sandviçler yapıp yiyoruz çok severim 😍
gergo O1Anne dip balıkları fazlaca ağır metal içerdiği için benim doktorumda yüzey balıklarıyla başla çok küçük balıklar için acele etme temizlemesine ve kılçıgına dikkat et demişti tabi 1 yaşına kadat bu önerileri sunmştu 1 den sonra temkinli ve yavaş ilerle demişti
Yarim_Kilo_Kiyma O1Anne @mucizeminnosum arkadaş bebeklere balık verilmesi yasak dememiş ki! Sadece küçük ysş grubu için ton balığı uygun değil. Diğer balıkları tavsiye etmiş, kal Dı ki doğru demiş
O1Anne gergo anladım canım bilmiyordum bende ilk fefa vermeyi düşünüyordum iyiki vermemişim birde fenomen Mehmetbusede görmüştüm kuzınada salatasını yediriyordu
gergo O1Anne bebişiniz kaç aylık bilmiyorum ama busenin kızı 2 yaşında sanırım belki 2 yaştan sonra konserve verilir bi bilgim yok o konuda
O1Anne Yarim_Kilo_Kiyma muhattabom siz değilsiniz ayrıca arkadaş? Hitap şeklinizde hoş değil sizin arkadaşınız değilim iyi akşamlar 👍hanımefendide sizn gibi ters cevap verebilirdi uslüp heryerde kendini belli eder işte
Yarim_Kilo_Kiyma O1Anne Sanırım Türkçenizde sorun var. Arkadaş derken sizi değil, diğer yorum yapan arkadaşı kastetmiştim 😁 Ayrıca siz bu düzlük ile benim zaten arkadaşım olamazsınız 😁 Ayrıca ben gayet üsluplu bir şekilde, güzel bir yorum yaptım 😁
Yarim_Kilo_Kiyma O1Anne Burası yoruma açık bir platform. İstediğim gibi yorum yaparım, istersem giderim. Size ne!