ahbus94 Kizlar atak takvimine göre fırtına geçti güneşli günlerin gelmesi gerekirdi. Biz o fırtınada daha iyiydik sanki. Güneş falan yok neeerrdee. Gerçekten atak denen şey var mı, ben inanmıyorum çünkü. Bebeğim 3 aylık
AliDemirinAnnesii ahbus94 Atak denen şey varda hepsi tutmuyor. Yani bizde tutmadı. Fırtınalı diyor güneşli güneş diyor fırtınalı her çocuk kendine özel o yüzden artık atak matak bakmıyorum böyle daha iyi
Soldansoldangeliyorlar ahbus94 bizim hiç tutmadı, bende takip edip kendimi strese sokmuyorum 😄 zaten doktorumuzda atak haftası diye bir şeyin olmadığını söylemişti
aslansmoms ahbus94 bizimde öyle oldu 4.ay atağında tam güneşli günlere geçtik daha beter oldu. Fırtınalı dönemde bile böyle değildi. Harika haftalar uygulamasını kullanıyorum.
benimoglumukurtarinesraa ahbus94 Dr Osman Gonulal diyor ki atak= çocuğun bir sorunu var ama ne olduğunu bilmiyorum atak demek kolayıma gidiyor
ahbus94 AliDemirinAnnesii bence de biz de de hiç uymuyor açıkçası. Atak diye belki de kanıp bebeklere empoze etmeye çalışıyoruz. Güneşli sanıp neden böyle dioruz.
AliDemirinAnnesii ahbus94 kesinlikle bu da çok doğru çünkü bir ara fırtınalı diyor neden güneşli diye diye çocuğu fırtına yapmışlığım var ahshhs tamamen psikolojik yani
ahbus94 seyda233_ Google a atak hesaplama yazın çıkıyor bebeğinizin doğum tarihini giriosunuz hesaplio. Görsel var atak için onu indirebilirsiniz ordan
Nurikra06 ahbus94 hayır doğduğu tarih değil doğması gereken tarihten hesaplanınca doğru çıkıyor siz belki nor al doğum tarihini yazdığınız için yanılıyor olabilirsiniz
Maviim ahbus94 Kızımda hiç atak falan olmadı ve ben aklıma bile getirmedim atak olayını her zaman çok rahattım. Bence atak diye bir şey yok