Kzlar merhaba. yurtdışında yaşayan ailelere bir sorun olucak benim . Biz aile birleşimi için şuan atama bekliyoruz eli kulağında artık atama yapılacak . Eşim ev arayışında ama ev kiralamakt baya zorlu almanyada malesef. Şuan ev tutulduktan sonra esya almakmi mantıklı ve daha uyguna gelir yoksa kendi eşyanızı götürmek mi. Esyamizi goturmekse iyi bilinen bir firma varmı onerilicek . Çok sıkıntılı bir dönemdeyiz bu konularda biraz bilgiye ihtiyacım va 🥺