Arkadaşlar öncelikle merhaba 4 aylık bir kızım var adı masal Burnu çok tıkanıyor ve arada fizyolojik serumla bazende burun nazal aspiratörü ile açıyorum bu günde açtım ama bir hırıltı var sabahtan beri bu normal mi böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz