Ay bunu burda kimseye sormayın bunun kararını burda kimse veremez bir defa örnek verdiginiz şeyden. Sizin çocugunuza sizden iyi kimse anne olamaz. Annelerde insan. Bir sinir sistemi var. 7.24saat cocukla ilgilenmek batırır anneyi burda hergün isyanları okuyoruz yaşadıkta yani. Anne nefes alsınki fazlasıyla ilgilensin. 2.bucuk yasında cocuk, biraz da kendi kendine oyun üretmeyi öğrenmesi gerekiyor benim psikolog sizden biraz oyun ve ilgi talep etsin biraz kendi haline bırakın diye önermişti uzmandan daha iyide bilecek halde değilizdir diye düşünüyorum. Çocuğu 1 saat tek bırakmak onu ilgisiz bırakmak anlamına gelmiyor1 aylık brbek degil 2bucuk yaş Çocuğun hayal gücü El becerisi genişliyor kendi haline bıraktıkça Kendi kendine oyun üretme kendi kendine vakit geçirme Bu da bir kendini geliştirmedir. 7.24 hiç durmaksızın çocukla oyun ilgi olmaz zaten.