gaye-22 16 günlük bebeğim var. Ama bneım 2. Tabii 🤭
Gece gündüz kavramını bilmedikleri için düzen oturması zor oluyor. Ben su sekil yapıyorum ilk kızımda da denemiştim cok faydası oldu.
-gündüz asla sessiz ve karanlık ortamda uyutmuyorum ki günün temposuna kavrasın.
Gece olunca gece lambası olan loş ışıklı sessiz odaya alıp uyutuyorum. Memede uyuyor genelde sonr atma dalınca hafiften memeyi cekıyorum hafif sallayarak yan sekilde yerine yatırıyorum azcık da orda sallıyorum cünküü gözünü acıyor.
Ben atak olayına inanan biri değilim malesef. Cocuk bence düzen sever devamlılık sever rutin belirleyin ve onu uygulayın.
Bu benım tecrübem ve düşüncem tabii 😇