Merhaba güzel anneler öncelikle yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve sabır getirmesini temenni ediyorum.Sizlere birşey sormak istiyorum.Benim 15 aylık bir kızım var.Malesef grip salgınındaan bizde nasibimizi aldık.Doktorumuz şurup verdi ama bir türlü şuruplari iciremiyorum.Surekli geri püskürtuyor, tükürüyor.Daha önceden hep içerdi şurupları ama bu sefer içmiyor.Lutfen bana yardımcı olabilecek tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.Ve ayrıca grip ve oksuruk için de önerileriniz varsa harikaa oluuur :)
Sağlıcakla kalınn 😘