aysenurum_33 bir hafta oldu bırakalı, ucunu kestim. Eskimiş ucu kopmuş evde yedek yok annecim dışarı çıkınca alalım dedim. Tamam anne dedi bi kaç defa emmeye çalıştı. Gece istedi bi iki defa uykudan uyanıp sordu. Annecim ucu eskiyip koptu ya dışarı çıkınca alırız dedim. Hala ara ara aklına geliyor anne bosver sonra alırız diyor😀 benim için kesmekten başka çare yoktu. Çünkü çok bagimliydi yemek dahi yemiyodu emmek için. Kaldırdığım zaman vermediğimi anlayıp bana düşman oluyordu. Bu daha iyi oldu