Karansmmom Kızlar kullananlar memnunmusunuz, hangi markadan memnunsunuz, faydasını gördünüz mü alerjik özelliklere ve hastalanmaya karşı önleyici deniyor, 16 aylık oğluma verebilirmiyim birde kullanımı nasıl bir süre verilip bir süre verilmiyormus doğru mu
Ilkheycan23 Karansmmom ben kullanıyorum soguk sıkım guvendıgım bı aktardan aldım gunde sabah aksam 1er damla mamasının ıcıne damlatıyorum ben bagısıklıgını guclendırmek ıcın kullanıyorum umarım işe yarar ama sunu fsrkettım bebegımin ıstahını da actı ve gaz problemimiz de ıyı geldı kullanmadan once bebegım uyukirken gazını cıkarmaya calısıyordu ve aglayarak uyanırdı kullanmaya basladıgımdan bu yana bu durumu yasamadım
Birberenannesi Karansmmom kızım 1 buçuk yaşında 1 çay kaşığı veriyorum haftada 2 3 kere her gün vermiyorum ben ağır bi yağ çünkü. Çörek otu ölüm hariç her derde deva demiş peygamberimiz. Faydaları saymakla bitmez. Bide ben her gün 1 çay kaşığı hindistan cevizi yağı veriyorum kızıma o da çok faydalı bir yağ.
Burcak52 Karansmmom Günlük 1 çay kaşığı kadar veriyorum doktorumuzun tavsiyesiyle. Soğuk sıkım kullanıyorum. 2 ay kadar kullan bırak dedi. Tekrar ne zaman başlayabilirim siye sormamıştım ama herhalde 2 ay falandır. Bağışıklığı güçlendiriyor.
Karansmmom Burcak52 teşekkürler bilgi için markanız nedir peki. Güvenilir birşey almak istiyorum bende
Ilkheycan23 Burcak52 bebegınız ne kadarlık pekı dıger arkadas hergun vermiyorum agır bı yag demıs ben de hergun veriyorum da supheye dustum benım bebegım 8 aylık sizinki acaba???
Momalpa Karansmmom marka almayın aktarlarda taze kendileri günlük makinada yapıyorlar kendinizde görüyorsunuz zaten makinayı sürekli sıkıp yağını çıkartıyor o fabrika işi paketli olanları almayın
Burcak52 Ilkheycan23 Benimki 1 yaşında. Doktor her gün verebilirsin dedi iki ay boyunca ama açıkçası ben her gün değil haftada 4-5 defa veriyorum