Unicorn67 Kızlar 5.ayda kaç tane asi var bugün hastaneye gittik 1 tane bexsero özel aşı yapıldı devlet aşısı varmı 5.ayda
Unicorn67 Merve1994Baris bize 4.ayda yaptılar rotayı 5.ay özel asisini da yaptırdık bugün ama sormamisim hiç doktora devlet aşısı varmı diye aklıma takıldı asi takvimine de baktım yinede ikilemde kaldım tesekkurler 😌
Merve1994Baris Unicorn67 devletin yaptığı aşı yok bu ayda doğru bazen rota 2 4. Aylarda da yapılıyor ☺️