Öncelikle herkese merhaba,kızlar kızım 19 aylık olucak yaklaşık 2 aydır gözlük verdi doktorumuz,belirgin bı şekilde kayması vardı yüksek derece astigmat ve hipermetroupu varmis kızım neyse bir türlü alıştıramadım gözlüğe herşeyi denedim ilgisini dağıtmaya çalışıyorum o dk takıyor ama arkamı dönünce direk çıkarıyor gözlüğü dışarı çıktığımız zaman izin veriyor gözlüğü takmaya ama eve veya arabaya bindiğimiz gibi çıkartıyor ne yapmam lazım benimle aynı durumu yaşamış annelerimiz varmı aramızda bana yardımcı olurmusunuz lütfen nasıl bir yol izlemeliyim.