Kızım 2 buçuk yasında çok sükür bülbül gibi konuşur dörtlü beşli cümleler şarkılar vs her şeyi söyler fakat oyun alanı park her gün neredeyse çıkartırım yok hiç bir çocukla oynamaz o kadar çevremizde çocuk var eşimin akrabaları vs. Hiç bir çocukla oynamaz yanaşmaz. Neden böyle bilmiyorum birine gittiğimde eve gidelim diye ağlar. Oyun grubuna götürdüm düzenli yok paso oturdu tek kelime ne konustu ne oynadı ne yapabilirim bilmiyorum