Bilmeden yapmışsınız bundan sonra daha dikkatli olursunuz.virus kapabilir diyolar ama kesin kaptı diye bişey diyemeyiz.bende de sürekli uçuk çıkar yüzümu yaklaştırmam bile ucuklu kisilere de vermem bebeğimi.insallah sizinkine bişey bulaşmamistir iyi düşünelim.kesin bulasacak diye bişey yok