mommymery Kızlar ayın 15 inde ikinci aşımız var birini hastanede yapmışlardı şimdi de ikinci için sağlık ocağına gidicez aşıyı koldan mı bacaktan mı yapıyorlar bebeklere bilenler yazabilir mi