20 aylıkken kestim çünkü gece beslenmesini kesmemistim ve artık dişlerinden sebep baya yara olmuştu yani dayandım daha da dayanırdim ama gece boyunca meme emmekten uyku uyumuyordu bende kestim onun iyiliği için mecbur hala gece uyanma alışkanlığı var ve bunu yavaş yavaş aşmaya çalışıyoruz biraz daha devam etseydik daha çok zorlanirdi eminim