NehirK10 merhaba kızlar, hangi seyahat türünü önerirsiniz? 10 saat araba ya da 1 saat uçuş, bebeğim 8 aylık.
Kuzularinanasi NehirK10 nerden nereye gideceksiniz.kis gunu yollarin kotu oldugu bolgelerse tabiki ucak derim bende.
Birdunyabircennetannesi NehirK10 Tabiki uçuş eğer böyle bir şansınız varsa Ama arabayla da geze geze gidilir 🤷
Zinnetnur NehirK10 bebeğe göre değişir ben 1 buçuk ay önce 3 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yaptım 3 günlük araba yolculuğuna bedeldi 2 saat hiç susmadan ağladı uçakta kendini yırttı asla sevmedi uçağı dönerken mecbur arabayla döndük istanbuldan rizeye 15 saatlik yol tabi arada mızırdanmalarla geçti ama asla uçak gibi değildi daha rahattı
Sumshn Zinnetnur uçakla giderken onun başka derdi vardır el kadar bebe ayırt edemez bence o kadar seyahat türünü🤭
NehirK10 Zinnetnur uçak basıncıyla ilgili bir şeyler okudum çok gerginim ya 🥹🥹 kalkışta ve inişte emzirmem gerekiyor mu?
Zinnetnur Sumshn uçakta basınç diye bir şey var ya hani gülüm basınçtan etkilendi el kadar bebe arabaya binince hep uyuyor normalde demek ki ayırt edilebilirmiş 😇 çok şükür bir derdi de yoktu binmeden önce doktor kontrolündeydik 😅 annesi benim ya hani bebemi ben daha iyi tanırım ya hani ondan anlayabiliyorum yani sıkıntı etmeyin siz😚
Hulya0129 NehirK10 4 aylıkken 3 saatlik uçuş yaptık çok şükür sıkıntı çıkmadı 9 aylık olduk bu pazar günü 15 saatlik gece yolculuğunda uyudu hasta oldu huysuzdu ama şükür sorunsuz geçti
Masalkizinannesi NehirK10 tabikide ucak hiç düşünmeden hemde. Bizim araba yolculuklarımiz kriz çok şükür 1 ucak yolculuğumuz haric kızım hiç sorun çıkarmadı oda 4 ay atagiydi zaten her hali krizdi yani 😅
NehirK10 Masalkizinannesi inşallah ben de sorun yaşamam. 🥹🥹 Kalkış ve inişte emzirmem gerekiyor mu? Uçaktan baskı olduğunu okudum
Butterfly22 NehirK10 benim bebeğim 4 aylıkken ilk uçak yolculuğu yaptı 8 aylıkken 10 saat uçak+otobüs yolculuğu yaptı çok zor oluyor alanı kısıtlı oluyor sıkılıyor o yüzden bence
Zinnetnur NehirK10 benek arabasını uçağa gidene kadar kullanabiliyosunjz merdivenlerde teslim ediyorsunuz inişte de kapının önüne getiriyolar zaten
Masalkizinannesi NehirK10 evet muhakkak emzirin benim bu bahsettiğim sıkıntılı uçuşta kizima meme tutturamadim ucak kalkarken o yüzden sıkıntı yaşadık
Zinnetnur NehirK10 evet basınçtan etkilenmemesi için emzik kullanıyorsa emzik verin emziriyorsanız kalkış ve inişte emzirin biberonla besleniyorsa biberonla besleyin ya da eczaneden kulak tıkaçları var onlardan alabilirsiniz . Her bebek aynı değil bizimki uçağı sevmedi belki sizin daha rahat olur