@Egesem oy yavrucuk kıyamam ya 💕 benim kızda öyle Canım dişlerden 7 aylık bizim cadı alttan iki diş var sanırım ya üst yada yanlar çıkacak sürekli eli ağzında uyurken bile 🙈 çok tatlı oluyorlar anan evet gerçekten çok yorucu oluyor ama olsun canları sağ olsun Canım, alışacagını sanmıyorum tabiki sen bücürüğünü daha iyi bilirsin güzel ANNE 💕