naz27 ay bende yaşıyorum son iki üç haftadır aşırı kusma değil ama sürekli az az cikariyo naparsam önüne geçemiyorim bazen elini ağzına sokuyo ondanmi diyorum bazen yatirdigimda aşırı haraketleniyo ondanmi yok her türlü cikariyo ay başkası goruncede üşüyor hasta grip olmuş filan diyor ama alakası yok yani ek gıdaya geçince bitermis biyerde okumuştum