Kızlar önceden x kullanıyordum ama böyle bi problemim yoktu. 15 e geçtim kameradan resim çekiliyorum sonra çekilidiğim resme baktığımda aşırı kalitesiz duruyor sonra kendi kendine resmi geri düzeltiyor iyileştiriyor. X ten çekildiğimde direkt güzel çekiyordu sebebi ne düzeltilir mi ?