Deletedmom_104 Kızlar bazı özel hastanelerde gecede cocuk acil yok. Peki Ankara’da nerede (özelde)gece cocuk acil var
nazlimom_ Deletedmom_104 biz başkent üniversitesi ve hacettepeye götürüyoruz ama başkent kalabalık oluyor hacettepe daha sakin doktorları da iyi ikisininde
Aloneeee Deletedmom_104 medikalpark Batıkent de çocuk acil değil de akşam çocuk polikliniği açık oluyor genelde bir nöbetçi doktor oluyor. Ama hangi gün hangi saatler arası açık arayıp öğrenmeniz lazım.
mervesimay Deletedmom_104 ben koruya gidiyorum gece bile poliklinik açık oluyor mutlaka bi doktor nöbetçi kalıyor
Deletedmom_104 nazlimom_ çok teşekkür ederim. Baskent beşevler tarafında mıydı? Orası mı cocuk acili? Hacettepe özel mi oluyor cok hakim değilim de
Deletedmom_104 Aloneeee teşekkr ederim bunu da arastırayım Cebeci cocuk acile yakınım ama o kdr yogun ve kalabalık ki cocuk mikropsuz girdd mikrop alıp cıkar ondan araştıyorum
Dianaa Aloneeee aaa öyle mi ilk kez duyuyorum bunu gerçi medikalparkın çocuk doktorlarını beğenmiyorum ama aklımızda olsun sağolun 🥰
nazlimom_ Deletedmom_104 ikiside yarı özel cebeciye yakınsanız hacettepe daha yakın olur size ikisinde de cocuk acil var
ikizleretakke Deletedmom_104 başkent hastanesine 2 gün önce çocuklarımi götürdüm çocuk acile. Muayene için 3 4 saat bekleme süresi verildi. Çok çok kalabalıktı
Aloneeee Deletedmom_104 özellerde bu ara öyle maalesef. Ben normalde de özele gidiyorum hep ama inan kontrole götürdüm hasta oldu çıktı 😒
ikizleretakke Deletedmom_104 sagolasn canım fok şükür daha iyiler. Ankapedia diye bir yere gittik oradan çok memnun kaldım. Acili yok ama poliklinik muayenesine aldılar.
1anne1bebek___ Deletedmom_104 bizim gittiğimiz bir iki yer var ama saat kaça kadar açık oluyor bilmiyorum tam olarak Orhan pekus polikliniği birde Akbak çocuk polikliniği var Googledan bir bakın isterseniz ikiside özel
Birdirbire Deletedmom_104 bir kaç özele gittim ama Bilkent şehir hastanesi en güzeli ve en ekonomik olan yerdi
Dianaa Deletedmom_104 güven hastaneside çocuk doktoru oluyor muhakkak. Aslında başkentte de var ama orada bazen pratisyen oluyor ondan güven en sağlamı çayyolu değil ama diğer hastanesi
Aloneeee Dianaa biz gidiyorduk bi ara mecbur kalınca. Saat yediden sonra başlıyordu. Ama gidip orada sıra bekliyorsun fln süreç uzun sürüyordu. Şimdi belki daha düzenlidir sistemleri