AyEmRa meraba canm v12 yi 7 aydır kullanıyorum cokkkk memnunum temizliğini güzel yaparsanız çekimi eskisi gibi oluyor pislik dolan yeri boşalttıktan sonra nemli bı bezle siliyorum başlıkların icinide hepsini açıp siliyorum borunun icinede bakıyorum en son filtreyi yıka diye uyarı veriyorsa suyla yikancak olan filtreyi yıkayıp 24 saat kuruttuktan sonra bakıyorum kuruduguna eminsem takıyorum. Zemin başlığı kirlendiyse onuda yıkıyorum. Onun harici pislik dolan filtreye toz baya birikiyor sağına soluna sallamanizi tavsiye ederim salladikca tozların düştüğünü göreceksiniz önceden filtre yıka uyarısı verip duruyordu müşteri hizmetiyle görüştüm fön makinesini filtreye tutun ordaki tozlar gitsin denilince yaptım devam ederse gönderebilirsiniz dediler gerçekten baya iyi oldu artik hata vermiyor