Kızlar merhaba, kızm henüz yenidoğan olduğu için herşeyden çekiniyorum … emerken veya uyurken hırıltı veya sanki burnu doluymuş gibi ses çıkarıyor … topuk kanında salgı yoğunlaşması vs var dediler birşey çıkmadı temizmiş kulak buruna git dediler ona da henüz gidemedim … bugün uyurken -ki gece düzgün uyumadı- yine aynı hırıltı tıkanıklık var içerde birşey görünmüyor… Neden olur bilginiz var mı veya normal mi veya nasıl bunu giderebilirim?