Kızlar doğumdan itibaren annemde kalıyorduk bebeğim 4 bucuk aylık oldu kendi evimize geçtik,geçeli daha bu 3. Günümüz ama sürekli etrafına bakıyor,uykuya geçmekte zorlanıyor sıçrıyor, yabancılaması normal evet ama yinede üzülüyorum. Alışır sizce değil mi? Sürekli ilgi istiyor oyun halısında bile rahat durmuyor iki gündür çok üzülüyorum😞