Biz de kızım on günlükken öğrenmiştik, o zaman 7 günde bir tahlil yaptırıp ilaç dozunu ayarladı. Zamanla 1-2-3 ay şeklinde yükseltti kontrol aralığını. Şu 35 aylık hala ilaç kullanmaya devam ediyoruz, kontrollerimiz de 3 ayda bir. Sizin değerin de değişmesinin nedeni bence bebeğin boyu kilosu arttıkça ilaç dozunun yetersiz olması diye düşünüyorum