4 aylık oldu bebişim 4 ay atağına girmişti zaten şimdi eli ağzından hiç düşmüyor sürekli Saliha hafif hafif Ateş oluyor diş etlerinde henüz bir beyazlama şişme yok ama bu şekilde bir de bronşit oldu ama çok düşük Allah’tan ki ileride değil çok hafif var dedi çok huysuz hiç durmuyor iştahı hiç yok hiç emmek istemiyor hastalık iyi kötü tedavi ediliyor antibiyotikle dişi de çıkartacak ama beni üzen şey iştahsızlığı nasıl yerine getirebilir hani ne yapacağım bir akıl verin bana ya 🥲