Kızlar nerdeyse 10 aylık olduğundan beri her şeyi yere atıyor, yemek yerken yiyecekleri atıyor. Duyusal oyun oynarken pirinç vb yere atıyor. Durduk yere oyuncak vb küçük oyuncakları ya başından aşırarak atıyor veya yere koyarken atarak koyuyor. Bıktım gerçekten, kafe & restoran gibi yerlerde önüne oyuncak vb koyamıyorum inadına yere düşürüyor sonra düştü diye ağlıyor. Ne zaman geçecek bu atma huyu, tahammülüm kalmadı artık negatif tepkiler vermeye başladım çünkü çok yoruldum. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️