Nur2344 ben doğduğundan beri mustela kullanıyorum dün eczaneye gidip bephantol istedim değiştireyim çok övülüyor diye eczacı hanım dediki saçmalama mustela en iyisi bephantol sadece nemlendiriyor ..
Musteladan gerçektende memnunum bir sorun yaşamadım sadece çok övüldüğü için denemek istemiştim